Erotica'nın Keyfini Çıkarmak İçin Bir Adamın Kılavuzu

iStock / grinvalds

Büyük Erotik Edebiyat Nasıl Bulunur ve Okunur?

Elli tonları hanımların önünü açmış olabilir, ancak ortalama erkek arkadaşınızın erotik edebiyata alıştığını hayal etmek zor. Sadece biraz, iyi, kız gibi kabul edilmekle kalmıyor, aynı zamanda Ayrıca korkunç bir şekilde yazılmış olmakla bir üne sahiptir - kasıtsız olarak gülmeden yüksek sesle seks yazmanın ne kadar zor olduğunu kabul eden yıllık bir edebi Kötü Seks Ödülü bile vardır.



Ve çevrimiçi zor şeylere ücretsiz erişiminiz varken neden ikisi de erotik olaylarla uğraşsın, değil mi? En iyi seks blog yazarına göre İnternetteki Kız daha fazla yanılamazdık. Ama erkekler kaliteli erotik kurguları ele geçirmek istiyorlarsa, nereye bakmaya başlamalıyız?



Bu hafta sonunun ilerisinde Eroticon konferansı - seks yazımının ve yazarların kutlanması - İnternetteki Kız, erotik kurgu dünyasına nasıl nüfuz edileceğini (ve bundan nasıl zevk alınacağını) açıklıyor.

Bir e-okuyucu edinin

Endişelenmeyin, 'e' elektronik anlamına gelir, erojen değil - burada standart bir Kindle türü şeyden bahsediyoruz, bir tür edebi seks oyuncağı değil. Mills & Boon'u küstahça okuyan pek çok erkek görmemenizin bir nedeni var - utanıyorlar. Yani anonimlik uğruna bu mantıklı. Girl on the Net'e göre, erotik satışlardaki patlamanın arkasındaki itici güçlerden biri, insanların bir e-okuyucuya bir veya iki başlık yapıştırabilmesidir. Seksin damgalanması utanç verici, ama aynı şekilde otobüste birisinin neden heyecan verici bir şey okuduğunuzu bilmesini istemeyebileceğinizi de anlıyorum.



Unutmayın: Bir e-okuyucu anonimlik verebilir, ancak otobüsten pantolonunuzun altında sert bir ereksiyonla inmek ölü bir hediyedir.

Antolojilerle başlayın

Her yeni ilgi gibi, nereden başlayacağınızı bilmek zordur. Muhtemelen, yerel kitapçınızın erotik bölümü etrafında gezinmek istemezsiniz (gerçek bir göz atmayı kastettiğimiz - bu bir örtmece değildir).

Girl on the Net, birçok farklı insan tarafından yazılan erotik antolojilerle başlayın diyor. En İyi Kadın Erotik (sıkıcı başlığı göz ardı edin) kadınlar tarafından ve kadınlar hakkında erotik konuyu toplar ve seks yazarı Rachel Kramer Bussel tarafından düzenlenir. Muhtemelen orada stilini beğendiğiniz en az birkaç yazar bulacaksınız ve çalışmalarını daha fazla bulmak için Amazon sayfalarına gidebilirsiniz. Eroticon'un da harika bir antolojisi var.



Erotik konusunda uzmanlaşmış yayıncılara dikkat edin. Ödeme Günahkar basın , Seksi Küçük Sayfalar ve Cleis Basın - başlamak için tüm iyi yerler.

Sizi neyin harekete geçirdiğini keşfedin

Burada belirli seks eylemlerinden bahsetmiyoruz - hiç şüphesiz porno izlemekten sizi ne tür senaryoların ve eğilimlerin ateşlediğini zaten biliyorsunuzdur. Peki ya düzyazının kendisi? Bir yazı stilinin en çok bastırılmış cinsel sapıklarınızın karanlık yarıklarına nasıl yol açtığına şaşırabilirsiniz.

Girl on the Net, bireysel yazarları tavsiye etmenin her zaman zor olduğunu söylüyor. Erotik, herhangi bir porno gibi çok kişiseldir. Ve stil gerçekten önemli. Sizi ciddi şekilde kapatan (neyse ki 'aşk mağarası' ve 'zonklayan üye' değil - o günler çoktan geride kaldı) ve diğer tüm doğru düğmelere basacak belirli kelimeler veya ifadeler olacaktır.

Kontrol etmenizi tavsiye ederim en iyi 100 seks blogları , temelde insanların erotik çalışmalarının ücretsiz örnekleri ve stil ve sapkınlıklar için iyi bir fikir edinebilirsiniz.

Karakterlerle bağlantı kurun

Tamam, öyleyse hepimiz kitabı neden aldığınızı ve nihai amacın ne olduğunu biliyoruz, ancak erotikte herhangi bir edebiyat parçası kadar karakterin derinliği önemlidir.



Girl on the Net, harika bir erotik hikayede aradığım şeyin, bağlanabileceğim kişisel bir şey olduğunu söylüyor. Gerçekten aradığım şey motivasyon. İyi yazılmış bir erotik hikayede (kurgusal veya gerçek hayattaki olaylara dayanan) insanların kafalarının içini görebilirsiniz. Sadece ne olduğu değil, neden oldukları ve onlarla ilgili neyin bu kadar sıcak olduğu.

Bir saksofon işinin temel fiziksel eylemini tarif etmek özellikle uyandırıcı olmaz, ancak kahramanın partnerini belirli bir süre içinde sadece ağzını kullanarak çıkarması için zorlandığı bir hikaye, aniden ilginç hale gelir. Ve - bana - sıcak. Bu ille de olay örgüsüyle ilgili değildir, ancak çoğu zaman o andaki motivasyonla ilgilidir.

Cinsiyeti aş, erm, kambur

Seksi haberler flaş, beyler - erotica kadınlar kadar erkekler için de işe yarar. Ve sert videoları bir kenara bırakıp onun yerine şımarık edebiyata başladığınız için de daha az erkeksi değilsiniz.

Girl on the Net diyor ki, bazı porno türlerinin sadece erkeklerde ve diğerlerinin kadınlarda 'işe yarayacağına' dair garip bir fikir var. Ancak bu doğru değil - okuyucularımın yarısından fazlası erkek ve PornHub verilerinin kullanıcılarının yaklaşık% 24'ünün kadın olduğunu gösterdiğini biliyorum.

Ayrıca, bence erotik ve 'porno' birbirinden çok uzak değil - ortam farklı, ancak ikisi de insanları harekete geçirmek için oradalar. Bazen bir video, bazen de kelime havasındasın.

Onu seks hayatının bir parçası yap

Çoğu seks gibi, yalnız yapmak çok eğlencelidir - ama bir partnerle daha da iyi.

Girl on the Net, 'Seviştiğiniz insanlarla erotik hikayeler okumak ve paylaşmak inanılmaz bir deneyim olabilir' diyor. İnsanların sıklıkla partnerlerine yüksek sesle yazdığım bir hikayeyi okuduklarını ve sonunda en kirli kısımları yeniden canlandırdıklarını söylettiriyorum.

Uzun araba yolculuklarında bir çift sırayla ilk kitabımı birbirlerine okudu ve sevişmek için durmak zorunda kaldı. Diğerleri, kendi kirli e-postalarında, metinlerinde ve sohbetlerinde kullanmak için ilham almak için erotik hikayeler okur. Okuma genellikle tek başına yapılan bir aktivite olarak görülür, ancak tıpkı çevrimiçi izlediğiniz pornoda olduğu gibi, onu paylaşmak ve onu cinsel yaşamınızı geliştirmek için kullanmak fazlasıyla mümkündür.

Buraya Tıkla İnternetteki Kız'ı ziyaret etmek ve İşte Eroticon hakkında daha fazla bilgi edinmek için.