Jogger'ın Ölümü

$ TyleJacker'ın Az Önce Resmen Öldüğü Açıklanan Sonbahar Zımbasına İnanamayacaksınız

AskMen yazı işleri ekibi, ömür boyu en iyi malzemeleri, hizmetleri ve zımbaları derinlemesine araştırır ve inceler. Bu makaledeki bir bağlantıya tıklarsanız ve bir ürün veya hizmet satın alırsanız AskMen ödeme alabilir.


$ TyleJacker, stil dünyasının Robin Hood'udur. Moda seçkinlerinden fikir çalıyor ve bunları her hafta size getiriyor. Stilist değil ama esnemeyi seviyor. Şüphesiz ünlüleri en iyi görünümlerinden çalıyor ve kıyafetlerini bir servet harcamadan veya saçma görünmeden yeniden yaratabilmenizi sağlıyor. Bu lo-life argo konuşuyor, ancak günlük üslubunu bilgi eksikliği ile karıştırmayın - trendlerin ve moda endüstrisi haberlerinde en üstte olduğunu hemen keşfedeceksiniz. $ TyleJacker'a isteklerinizi şu adrese gönderin:[e-posta korumalı]veya Instagram'da #stylejacker hashtag'i ile bir soru sorun.





Beyler, bu etkileşimli bir sütun. Okurken benimle birlikte takip etmenize ihtiyacım olacak.

Tamam hazır?

Adım 1 - Dolabına gitmeni ve sahip olduğun tüm jogger pantolonlarını almanı istiyorum. Bilirsiniz, elastik manşetli eşofman gibi kesilmiş, ancak kottan veya dimi kumaştan yapılmış olanlar.

Adım 2 - Tüm koşucuları aldınız mı? Hepsini odanızın ortasına yerleştirin. Yerde sadece büyük bir pantolon yığını.

Adım 3 - Jogging yapanların her yerine benzin dökün.

Adım 4 - Onları aydınlatın ve havasızlığınızın yanmasını izleyin.

Evini yakmak istemiyorsan, sanırım onları bağışlayabilirsin ya da başkasına verebilirsin.

Mesele şu ki, koşucular öldü, gitti, parçalandı ve dünyaya geri döndü.

Şimdi, bir jogging yapan pantolonun çekiciliğini anlıyorum. Spor ayakkabılarınızı sergiliyorlar. Ayak bileğinde mükemmel bir şekilde istiflenirler. Pinroll ihtiyacını ortadan kaldırırlar.

Ama onlar tembel .

Elbette, çok fazla çabalamamanın önemi hakkında konuştuk. Ama bunun tersi de var. Yeterince çabalamamak gibi bir şey de var. Bu nedenle, kotlarınızı doğru bir şekilde kelepçelemek için 12 saniye ayırın ve koşucuları sonsuza kadar unutun.

Bir kıyafeti tamamlamak için bir jogging yapan pantolonun seçilebileceği bazı yaygın senaryoları inceleyelim ve koşucuların neden yapabileceğiniz en kötü seçim olduğunu inceleyelim. Her zaman daha iyi görünecek başka bir seçenek vardır. Garantili.

Spor Ayakkabılarınızı Göstermek

Bir çift koşucuya sahip olmamın tek sebebi bu. Nasıl hissettiğimi zaten biliyorsun Spor ayakkabı ve genellikle benim için uygunluğun odak noktası oluyorlar. Bu yüzden onları 10 metrekarelik floppy kotun altına gömmek kesinlikle olmaz. Ancak sarkık bebek bezi popo koşu pantolonu giymeden vuruşlarınızı esnetmenin başka yolları da var.

Mücadele seçeneği: Koşucular



Korkunç olmayan seçenek: Kotlarınızı kıvırın veya kırpılmış pantolonlar alın Bunlar gibi :

Yığınlar

Bazılarınız gerçekten yığılmış kot görünümü . Hep bir Shar-Pei gibi göründüklerini düşünmüşümdür. Harika bir şey, Shar-Peis ile sikişiyorum.

Ama sonra koşucularla bu görünümü daha kolay elde edebileceğinizi fark ettiniz. Manşet tekmelerinizin üstüne oturur ve hemen istiflenir. Basit, değil mi?

Kolay, peşinde olduğumuz şey değil, dostum. Bu görünümün çok daha temiz bir versiyonunu sadece uzun kotlar satın alarak ve terzinizde incelttirerek elde edebilirsiniz. Bir terzin var, değil mi?

Mücadele seçeneği: Koşucular

Korkunç olmayan seçenek: Uygun uzunlukta ve kesimli kot pantolonlar.

Konik, Sade Bir Uyum

Bu, jogger giymek için açık ara en kabul edilebilir nedendir - manşet, 'em'in ayak bileğine kadar mükemmel bir şekilde incelmesini sağlar ve boktan eski pantolonların vücudunuza göre tasarlanmış gibi görünmesini sağlar.

Özensiz görünmeden pantolonunu başka ne yapar biliyor musun?

Aslında bir terzi tarafından pantolonunu inceltmek . Bedeli 8 dolar kadar ve hayattan tamamen vazgeçmiş gibi görünmeyeceksin. Terziniz yoksa hemen gidip bir terzi bulun. İyi bir terzi, fuccboi'nin cephaneliğindeki 1 numaralı silahtır.

Mücadele seçeneği: Koşucular

Korkunç olmayan seçenek: 8 dolarlık daralan bir iş olan tüm pantolonlar.

Şimdi, bazılarınızın bu tavsiyeyi seçici olarak görmezden geleceğini biliyorum, ancak gerçekten size uyan pantolonları alamayacak kadar tembel olduğunuzu hepimizin bildiğimize güvenin. Koşucular polistir ve biz söyleyebiliriz. Öyleyse uyan bir kot pantolon veya pantolon alın, onları terziye götürün ve koşucuları hayatınızdan tamamen kovana kadar makalenin başından 1-4. Adımları tekrarlayın.

BTW - eşofman altı tamamen farklı bir oyun ve sizi mümkün olduğunca sık giymeniz için teşvik ediyorum.


Bu makaledeki bir bağlantıya tıklarsanız ve bir ürün veya hizmet satın alırsanız AskMen ödeme alabilir. Daha fazlasını öğrenmek için lütfen tam yazımızı okuyun kullanım Şartları .