Bert ve Ernie Gay mi Değil mi? Susam Sokağı Yaratıcıları Çelişkili Bilgiler Veriyor

Susam Sokağı yazarı Mark Saltzman, sevgili karakterleri Bert ve Ernie'nin özel bir filmde eşcinsel olduklarını hissettiğini söylediğinde bugün queer internet sevindi. Queerty ile röportaj. Bir okul öncesi çocuğunun dinamik ikilinin eşcinsel aşıklar olup olmadığını sorduğu zamanı hatırlatan Saltzman, Bert & Ernie'yi yazarken her zaman büyük bir gündem olmadan olduklarını hissettim, dedi. Onları bağlamlaştırmak için başka bir yolum yoktu.



Bu, Bert ve Ernie'nin kanonik olarak queer olduklarının tam olarak teyidi olmasa da (Saltzman sadece Keçe yazarken), ifade, birçok izleyicinin Bert ve Ernie'yi yıllardır algılama biçimine uygun görünüyordu. Zaten ikisi çok uzun süredir birlikte yaşıyorlar. Ama o kadar hızlı değil! Hem Susam Atölyesi (Susam Sokağı'nın arkasındaki kar amacı gütmeyen kuruluş) hem de usta kuklacı ve Susam Sokağı yönetmeni Frank Oz, karakterlerin eşcinselliğini inkar eden açıklamalar yayınladı.

Ünlü Platonik Ev Arkadaşlarının sadece çocuklara insanların kendilerinden çok farklı olanlarla iyi arkadaş olabileceğini göstermek için yaratılmış en iyi arkadaşlar olduğunu iddia eden Susam Atölyesi ile başlayalım. Evet, çünkü Snuffleupagus'un etrafta dolaştığı bir dünyada Bert ve Ernie'ye bakıyorum ve düşünüyorum, bu ikisi uyuşmuyor.



Twitter içeriği

Bu içerik aynı zamanda sitede de görüntülenebilir. köken itibaren.



Ama biz bunu kazmak için burada değiliz. Bu iki kuklanın eşcinsel olup olmadığını anlamak için buradayız. Susam Atölyesi ise resmi açıklamasında kuklaların cinsel yöneliminin olmadığını iddia ediyor.

Bu ilginç, dikkate alındığında temel getta , Grouch'un kız arkadaşı Oscar yaşıyor ve nefes alıyor. Elbette peruk takmış Oscar'a benziyor, ama daha da önemlisi, varlığı Susam Sokağı Evreninde romantik ilişkilerin gerçekleştiğini açıkça ortaya koyuyor. İyi deneme, Susam Atölyesi. Çocuklara öğrettiğiniz değerler arasında aldatma var mı?

Ama bekleyin, B sergisinin zamanı geldi: Bert ve Ernie'nin orijinal yaratıcısı Frank Oz, Twitter'ında onların [gey] olmadıklarını söyleyen bir açıklama yaptı elbette. Ama neden bu soru? Gerçekten önemli mi? Sonraki ileti dizisinde, neden ikisini doğru olarak onaylaması gerektiğini düşündüğü sorulduğunda, yanıt verir , Dürüstlük için.



Twitter içeriği

Bu içerik aynı zamanda sitede de görüntülenebilir. köken itibaren.

Bu, Susam Atölyesi'nden kukla cinselliği hakkında öğrendiklerimizle doğrudan çelişiyor, yani buradaki biri hatalı veya org ile Oz arasında, eşcinsel olmadıkları sürece herhangi bir konuda karşılıklı bir anlayış var. Hangisi? Belirsiz ama biz şeffaflığı hak ediyoruz.

Bir çocuk televizyon programında iki kuklanın kimliğine odaklanmak garip gelse de, Oz'un ifade ettiği temel duygu rahatsız edici. Popüler medyada LGBTQ+ karakterlerinin ne kadar açık bir şekilde silindiğini hesaba katmamak sorumsuzluktur. Arkanı dönüp, Gerçekten önemli mi? kendilerini ekranda doğru ve sempatik bir şekilde tasvir edip etmeyecekleri konusunda asla endişelenmek zorunda kalmamış insanlar tarafından tipik olarak ifade edilen ayrıcalıklı ve cahil bir bakış açısıdır.

Öte yandan Big Bird'ün cinsel yönelimi şu anda bilinmiyor. Big Bird Bi Bird olabilir. Bekleyelim ve görelim.



Tuhaf olanın en iyisini elde edin. Haftalık bültenimize buradan kaydolun.